domingo, 16 de septiembre de 2012

De La Floresta a Baixador de Vallvidrera


Sortida des de l'estació dels FFGG de La Floresta i arribada a l'estació dels mateixos del Baixador de Vallvidrera. Es una sortida de un parell d'hores amb pujades continuades i pronunciades, per lo que no es pot considerar fàcil. I si a sobre, et passa com a mi que em vaig equivocar a la baixada i vaig fer tipus cabra salvatge, el nivell ja passa a ser difícil.

No sé per quin motiu el mapa ha quedat dividit en dos i no he tingut collons de fer-ho en un de sol.
Si alguna anima caritativa que ho llegeix sap com el far, em faria un favor si m'ho digues.

Escales Tarruell

Cami

Detall de tronc caigut al camí 

Turó de Can Pasqual



Mostra Sin título en un mapa més gran



Mostra Sin título en un mapa més gran









0 comentarios:

Publicar un comentario